Siuntimo tvarka
1. Prekės
pristatomos per LP Express, Venipak arba DPD Lietuva
paštomatą / kurjerį. Pirkėjas įsipareigoja
nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą (paštomatą) ir asmeninę informaciją, kaip:
vardas, pavardė, adresas, telefono numeris. Prekės
išsiunčiamos per 5 darbo dienas nuo užsakymo ir apmokėjimo gavimo.
2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats.
Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos
nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl
prekių pristatymo netinkamam subjektui.
3. Tinkamam užsakymo vykdymui, kurjeriui bus
perduodama jūsų asmeninė informacija, kaip: vardas, pavardė, adresas, telefono
numeris.
4. Apie prekių pristatymą jūsų nurodytu adresu ar
atsiėmimą artimiausiame paštomate jus informuos kurjeris skambučiu arba SMS
žinute.
5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo
atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra
pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo
nepriklausančių aplinkybių.
6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant
informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu
pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba
netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu
pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo
dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai
Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų
Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų,
susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės
pristatymo dokumente.