Siuntimo tvarka

Vykdydami užsakymą vadovaujamės bendromis Craftson.lt prekių pirkimo-pardavimo taisyklėmis (https://www.craftson.lt/pirkimo-pardavimo-taisykles), bei šiais papildomais punktais:

  1. Gavus užsakymą, jūsų užsakyta prekė paruošiama ir išsiunčiama per 2-3 darbo dienas.
  2. Jeigu užpildėte individualaus užsakymo formą, prekė paruošiama ir išsiunčiama per 4-8 dienas, tikslesnė informacija skelbiama prie konkrečios prekės aprašymo.
  3. Prekės yra siunčiamos naudojant Lietuvos pašto arba LP Express paštomatus, esančius arčiausiai jūsų nurodytam užsakymo pristatymo adresui.
  4. Įprastai prekės pristatomos per 2-3 darbo dienas Apie prekių pristatymą jūsų nurodytu adresu ar atsiėmimą artimiausiame paštomate jus informuos kurjeris skambučiu arba SMS žinute.
  5. Tinkamam užsakymo vykdymui, kurjeriui bus perduodama jūsų asmeninė informacija, kaip: vardas, pavardė, adresas, telefono numeris.


1. Prekių pristatymas.

1.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

1.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

1.3. Prekes pristatomos Lietuvos paštu arba LP express paštomatu.

1.4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

1.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

1.6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

1.7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.