Siuntimo tvarka
Vykdydami užsakymą vadovaujamės bendromis Craftson.lt prekių
pirkimo-pardavimo taisyklėmis (https://www.craftson.lt/pirkimo-pardavimo-taisykles),
bei šiais papildomais punktais:
- Gavus
užsakymą, jūsų užsakyta prekė paruošiama ir išsiunčiama per 2-3 darbo
dienas.
- Jeigu
užpildėte individualaus užsakymo formą, prekė paruošiama ir išsiunčiama
per 4-8 dienas, tikslesnė informacija skelbiama prie konkrečios prekės
aprašymo.
- Prekės yra
siunčiamos naudojant Lietuvos pašto arba LP Express paštomatus,
esančius arčiausiai jūsų nurodytam užsakymo pristatymo adresui.
- Įprastai
prekės pristatomos per 2-3 darbo dienas Apie prekių pristatymą
jūsų nurodytu adresu ar atsiėmimą artimiausiame paštomate jus informuos
kurjeris skambučiu arba SMS žinute.
- Tinkamam
užsakymo vykdymui, kurjeriui bus perduodama jūsų asmeninė informacija,
kaip: vardas, pavardė, adresas, telefono numeris.
1. Prekių pristatymas.
1.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių
pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
1.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo
atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu
adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių
pristatymo netinkamam subjektui.
1.3. Prekes pristatomos Lietuvos paštu arba LP express paštomatu.
1.4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis
prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to,
netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o
Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka,
jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo
Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja
nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
1.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo
atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra
pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo
nepriklausančių aplinkybių.
1.6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant
informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu
pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba
netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
1.7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu
pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo
dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai
Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų
Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų,
susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo
dokumente.