Siuntimo tvarka

Prekių pristatymas ir atsiėmimas

  • Gavus užsakymą, jūsų užsakyta prekė paruošiama ir išsiunčiama per  2-3 darbo dienas.
  • Jeigu užpildėte individualaus užsakymo formą, prekė paruošiama ir išsiunčiama per 4-6 dienas, tikslesnė informacija skelbiama prie konkrečios prekės aprašymo.
  • Prekės yra siunčiamos naudojant OMNIVA arba LPexpress paštomatus, esančius arčiausiai jūsų nurodytam užsakymo pristatymo adresui.
  • Apie prekių pristatymą jūsų nurodytu adresu ar atsiėmimą artimiausiame paštomate jus informuos kurjeris skambučiu arba SMS žinute.
  • Tinkamam užsakymo vykdymui, kurjeriui bus perduodama jūsų asmeninė informacija, kaip: vardas, pavardė, adresas, telefono numeris.



Pirkėjas įsipareigoja pateikti tikslius Asmens ir Pristatymo adreso duomenis (paštomato adresas, miestas bei kontaktinis telefono nr.). Visus gaminius siunčiame pasirinktu paštomatu ( Omniva arba lpexpress).Būtinai parašykite,koks būtų tinkamas.
Pirkejas privalo nedelsiant informuoti Pardaveja (telefonu ar el. paštu - informaciją Pirkėjas gali rasti "Parduotuvės informacija" skiltyje),
jeigu jam buvo nepristatytos ar pristatytos Nekokybiškos prekes arba jos buvo pristatytos pažeistoje pakuoteje.

Pirkejui per 2 kalendorines dienas nepranešus apie gautas Nekokybiškas prekes arba, kad Prekės buvo pristatytos pažeistoje pakuotėje laikoma,
kad Prekes pristatytos tvarkingos ir tokiu atveju Pardavejas yra atleidžiamas nuo atsakomybes prieš Pirkeja del Prekiu pažeidimu,
susijusiu su pakuotes pažeidimais.
Pirkėjui nepranešus per 7 kalendorines dienas, apie negautas Prekes laikoma, kad Prekės buvo pristatytos, Prekės pristatytos tvarkingos
ir tokiu atveju Pardavejas yra atleidžiamas nuo atsakomybes prieš Pirkeja dėl pinigų grąžinimo.

Pirkėjas įsipareigoja Prekes priimti arba atsiimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas Prekių pats priimti negali, o Prekių pristatymo dokumentai
patvirtina, kad Prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu Pristatymo adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo
netinkamam gavėjui.

Pardavėjas įsipareigoja stengtis laikytis Prekių informacijoje nurodytų Pristatymo terminų, o jeigu to padaryti negali, įsipareigoja nedelsiant
susisiekti su Pirkėju ir suderinti kitas Prekių pristatymo ar Sutarties nutraukimo sąlygas.

Pirkėjas yra iš anksto informuotas ir sutinka, kad:
tam tikrais atvejais (pavyzdžiui, kuomet Prekių likutis sandėlyje yra mažas ir keli pirkėjai vienu metu užsako tą pačią Prekę arba Prekė
buvo išparduota laukiant išankstinio apmokėjimo patvirtinimo iš banko ar mokėjimų sistemos) Prekių informacijoje nurodytas pristatymo terminas
gali keistis. Išimtiniais atvejais Prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų ir tiesiogiai nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių (pavyzdžiui,
kuomet Prekės yra užsakomos prieš reikšmingų švenčių laikotarpį, dėl susidariusių spūsčių keliuose, blogų oro sąlygų ar pan.).

Užsakymas yra patvirtinamas gavus apmėjimą. Individualių užsakymų atveju (pagal nurodytus Pirkėjo matmenis),
užsakymas pradedamas gaminti tik gavus apmokėjimą.

Pardavėjas visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už Pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Prekės Pirkėjui buvo nepristatytos
arba pristatytos vėliau dėl paties Pirkėjo kaltės arba dėl tiesiogiai nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių (Force majeure).