Grąžinimo tvarka
Prekių gražinimo tvarka yra apibrėžta bendrose Craftson.lt prekių pirkimo-pardavimo taisyklėse (https://www.craftson.lt/pirkimo-pardavimo-taisykles). Papildomai taikomi šie punktai:
- Kreipdamiesi visais gražinimo klausimais kaip papildomą gavėją įtraukite ir Craftson.lt el. paštas [email protected]. Laiške aiškiai nurodykite prekių gražinimo priežastį.
- Jei gavote pažeistą ar nekokybišką prekę dėl jos gražinimo kreipkitės el. paštu: [email protected] laiške apibūdindami gražinimo priežastį ir pridėdami pirkimo sąskaitos – faktūros kopiją ir nuotraukas.
- Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis CK 6.22810 str.
- Jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis pagal CK 6.363 str. Pirkėjas neturi teisės gražinti daikto ir nutraukti Sutarties.
- Prekės kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios buvo parduodamos su defektais Pirkėją apie tai informavus iš anksto negali būti gražinamos.
- Pardavėjas, gavęs pranešimą dėl prekių gražinimo per 5 d. d. Pirkėjui išsiunčia prekių gražinimo aktą, kurį Pirkėjas užpildo įrašydamas reikiamus duomenis ir gražina Pardavėjui. Pardavėjas įsipareigoja priimti gražinamas prekes ir per 10 d.d. gražinti Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus.
- Kai gražinamos prekės kurios buvo pirktos su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.
- Jeigu gražinamos pažeistos ar netinkamos kokybės prekės, tokiu atveju siuntimo išlaidas apmoka Pardavėjas, kai prekės gražinamos tokiu pat siuntimo būdu kokiu buvo gautos.
- Kai Pirkėjas gražina tinkamos kokybės prekę visas siuntimo išlaidas apmoka pats Pirkėjas.
- Bet kuri gražinama prekė privalo būti tvarkingai supakuota, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
- Gražinamą prekę Pirkėjas privalo išsiųsti registruota siunta, o jos siuntimo numeris ir kita svarbi informacija turi būti pateikti Pardavėjui el. paštu info@azuolinis.lt ne vėliau kaip per 1 d. po išsiuntimo.