Grąžinimo tvarka
PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS
E-PARDUOTUVĖJE PARDUODAMŲ PREKIŲ SAVYBĖS YRA NURODYTOS KIEKVIENOS PREKIŲ GRUPĖS APRAŠYME BEI SUTRUMPINTOS PRIE KIEKVIENOS PREKĖS.
Pardavėjas neatsako už tai, kad E-parduotuvėje esančios prekės savo forma, spalva ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos, spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
Pardavėjas skiltyje „Reikėtų žinoti“ pateikia Pirkėjui informaciją ir rekomendacijas dėl siuvinėtų atvirukų laikymo ir saugojimo. Jų priekinė dalis keliasluoksnė, rankomis išsiuvinėta, dėl savito gamybos būdo bei gamybai panaudotų medžiagų juos reikia saugoti nuo drėgmės, skersvėjų ir tiesioginių saulės spindulių. Kad atvirukai „nenužydėtų“, rekomenduojama juos laikyti vokelyje arba celofaniniame maišelyje, kurie įeina į komplektą. Pardavėjas neprisiima atsakomybės už minėtų atvirukų kokybės praradimą, atsiradusį dėl minėtų rekomendacijų nesilaikymo.
E-parduotuvėje parduodamos prekės priskirtinos prie negrąžintinų prekių. Pirkėjas/ gavėjas užsakymo gavimo metu privalo apžiūrėti siuntos įpakavimą ir prekę taip, kaip tai galėtų padaryti tiesiogiai prekybos vietoje.
Pirkėjui gavus netinkamos kokybės ar ne tą prekę, būtina laikytis šių nuostatų, priskirtinų nekokybiškų ir ne tų prekių grąžinimo sąlygoms:
- apžiūrėti gavimo metu pakuotę ir prekę taip, kaip tai būtų galima padaryti prekybos vietoje;
- išsaugoti ir nepažeisti prekės pakuotės (ji privalo būti išsaugota tokios pat būklės kaip siuntinio gavimo momentu, o esant galimybei – nufotografuota);
- prekė turi būti nenaudota, nepažeista, nesugadinta, tokios komplektacijos ir prekines išvaizdos kaip gauta (esant galimybei gavėjo nufotografuota);
- privalo būti išsaugoti visi įsigijimą patvirtinantys tinkamai įforminti dokumentai (užsakymas, mokėjimas, sąskaita faktūra, siuntinio perdavimo – priėmimo dokumentas);
- tinkamai įforminti laisvos formos prekės pažeidimo aktą, kuriame reikėtų nurodyti nekokybiškos prekės trūkumus ar priežastis, dėl ko prekė netinkama naudoti, išvardinti vizualiai matomus pažeidimus, jų atsiradimo ir nustatymo datą ir laiką;
- siuntos perdavimo – priėmimo momentu vizualiai nustačius, kad pati prekė nekokybiška ir netinkama naudoti, gavėjas privalo nedelsiant dalyvaujant Pardavėjo įgaliotam asmeniui padaryti įrašą apie šį faktą abiejų šalių siuntos perdavimo – priėmimo dokumentuose (pavyzdžiui, sąskaitoje faktūroje nurodyti fakto esmę, abiejų šalių atstovų vardus ir pavardes, datą, valandą);
- minėti dokumentai ir kita informacija (nuotraukos) turi būti Pardavėjui pateikti siuntinio gavimo dieną elektroniniu paštu. Nesant tokios galimybės – sekančią dieną, apie tai įspėjus Pardavėją elektroniniu laišku.
Pirkėjui/ gavėjui laiku neatlikus minėtų veiksmų bus laikoma, kad siunta/ prekė perduota tinkamos būklės ir pripažįstama gavėjo kaip kokybiška. Tuo atveju, kai gavėjas nustato gautos prekės nekokybiškumą bei Pardavėjui pateikia visus nustatytus dokumentus ir informaciją, jis dviejų dienų laikotarpiu gauna preliminarų Pardavėjo sprendimą. Pardavėjui sutikus priimti prekes atgal, jos grąžinamos vadovaujantis Pardavėjo reikalavimais. Galutinį sprendimą dėl pinigų grąžinimo Pardavėjas priima tik gavęs prekes ir papildomai išnagrinėjęs jau turimus gavėjo pateiktus dokumentus ir informaciją. Nesant tarp jų neatitikimų, pinigai per kelias dienas grąžinami Pirkėjui.
Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių ir negrąžinti už jas pinigų, jei Pirkėjas nesilaikė Prekių pirkimo – pardavimo taisyklių ir šių Prekių grąžinimo sąlygų.
Ginčai tarp Pirkėjo/ gavėjo ir Pardavėjo dėl prekės kokybės sprendžiami teisės aktų nustatyta tvarka.